نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نخستین بازیکن کره ای تاریخ یوونتوس آماده ورود به تورین می شود

نخستین بازیکن کره ای تاریخ یوونتوس آماده ورود به تورین می شود

در حالیکه رسانه‌های مختلف ورزشی در آستانه رخوت پیش از شروع جام‌جهانی 2018 روسیه، مشغول گمانه‌زنی در خصوص ورود و خروج ستاره‌های سرشناس به باشگاه یوونتوس هستند، مسئولان باشگاه یوونتوس در حال انجام چند مذاکره داخلی برای جذب بازیکن هستند. راهی که با پروسه جذب ماتیا پرین از جنوا چند هفته‌ای است آغاز شده و در میانه به بازیکن جوانِ کالیاری رسیده است.

 

به گزارش رسانه‌های ورزشی صبح امروز ایتالیا، جوزپه ماروتا بعد از ناکامی چهار ماه پیش در مذاکره با مسئولان باشگاه کالیاری در خصوص انتقال بازیکن کره‌ای این باشگاه، یکبار دیگر بخت خود را برای انجام این انتقال انجام خواهد داد. «هان کوانگ‌سونگ» مهاجم 19 ساله و اهل کره‌شمالی باشگاه کالیاری اینک آماده است که با تفاهم میان دو باشگاه عازم تورین شود تا به عنوان نخستین بازیکن کره‌ای تاریخ باشگاه یوونتوس، برای این تیم بازی کند.

 

جذب این بازیکن اهل کره‌شمالی به جز ویژگی‌های فنی می‌تواند واجد ارزش‌های تجاری و اقتصادی نیز در شرق آسیا برای بیانکونری‌ها باشد. خبرها حاکی از قیمت‌گذاری 4 میلیون یورویی مسئولان کالیاری بر روی اوست، مبلغی که هنوز مسئولان یووه واکنشی در قبال آن نشان نداده‌اند.

 

«هان» که نیم‌فصل نخست 2017‐2018 را با حضور در پروجا؛ تحت هدایت الساندرو نستا مدافع سابق میلان و تیم ملی ایتالیا در سری B، موفق سپری کرد، 19 بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و موفق به زدن 7 گل برای قرمزپوشانِ پروجا شد. اما او که با اتمام زمان قراردادش در ماه فوریه مجبور به باگشت به کالیاری شد، در نیم‌فصل دوم رقابت‌های سری A، تنها در 7 بازی این تیم به میدان رفت و در گلزنی نیز عملکردی موفق نداشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: